Nová e-cigareta Logic Compact od Japan Tobacco International

Mezinárodní tabákový koncern Japan Tobacco International (JTI), výrobce cigaret Camel a Winston, uvedl na český trh výrobek Logic Compact, který kuřákům přináší zajímavou alternativu ke klasickým cigaretám a k technologiím využívajícím zahřívání tabáku. 

Logic Compact je postaven na jednoduchém a bezpečném principu. Nemá žádná tlačítka, stačí jen vložit jednorázovou magnetickou kapsli s vybranou příchutí a začít potahovat ze zařízení (vapovat). Výrobek se tak automaticky spustí.

Až na nabíjení je Logic bezúdržbový. Baterie Logicu je plně nabitá za zhruba 70 minut a umožňuje kolem 210 potáhnutí. Záleží na technice vapování každého uživatele.

Velkou výhodou Logicu z hlediska jednoduchosti použití jsou jednorázové kapsle s náplní (tzv. e-liquidem). Uživatel si zakoupí kapsle naplněné přímo od výrobce a díky tomu přesně ví, co vdechuje. Odpadá nepohodlné naplňování anonymními rizikovými tekutinami často ze zemí mimo EU, jako je tomu u obyčejných e-cigaret. Jedna kapsle s náplní představuje ekvivalent přibližně dvou krabiček cigaret.

„Logic Compact nabízí vysokou kvalitu zpracování a stylový, kovově matný povrch. Zaujme uživatele jedinečným designem v šedém, modrém a růžovém provedení,“ říká Jitka Svatoňová, marketingová manažerka Logicu. 

Logic Compact bude k dispozici od poloviny září za 399 Kč, jednorázovou kapsli s náplní pak bude možné koupit za 85 korun. 

Příchutě pro Logic Compact vyvinuly laboratoře JTI v Tokiu, vlastní náplně kapslí jsou vyráběny v EU a prošly testy s evropskými spotřebiteli z řad kuřáků. Na českém trhu budou uživatelé moci volit mezi příchutěmi Intense Tobacco (tabáková), Intense Menthol (mentolová) a Intense Mixed Berries (lesní ovoce). Náplně využívají nikotinovou sůl, která poskytuje intenzivnější prožitek. 

Logic neobsahuje žádný tabák. Nic v něm nehoří, neprodukuje tak zplodiny ani zápach jako běžné tabákové výrobky nebo zahřívaný tabák. „Vapování, tedy vdechování aerosolu obsahujícího nikotin, je jednou z nejmodernějších alternativ ke klasickému kouření. Stále více uživatelů tabákových výrobků si totiž uvědomuje zdravotní rizika. Logic Compact jim umožní většinu těchto negativ odbourat,“ říká Jiří Hauptmann, ředitel vnějších vztahů a komunikace JTI. Při vapování Logicu se uvolňuje o 95 % méně složek, které mezinárodní zdravotnická organizace WHO považuje u cigaret za rizikové.

Logic Compact vznikal ve vývojových laboratořích v anglickém Weybridgi a byl pečlivě testován ze zdravotních a bezpečnostních hledisek. 

„V Logicu vidíme velkou budoucnost. Už proto, že mezi výrobky se sníženým zdravotním rizikem zaujímají e-cigarety ve světě téměř dvoutřetinový tržní podíl. A jsme rádi, že naše očekávání úspěšného startu v zahraničí se zatím potvrzují. Začátkem roku bude Logic Compact k dostání už na 30 trzích po celém světě,“ vysvětluje obchodní ředitel JTI v České republice Vlastimil Kučera.

O JTI:

Po globální akvizici R. J. Reynolds společností Japan Tobacco (JT) v roce 1999 se obchodní název společnosti změnil na JT International spol. s r.o. V té době tržní podíl JTI představoval přibližně 2 % a na trhu byly zejména značky Camel, Monte Carlo, Slavia či Winston.

V roce 2007 došlo k další – v té době největší – akvizici uskutečněné japonskou firmou, JTI získala společnost Gallaher Ltd., čímž se velikost společnosti prakticky zdvojnásobila. Díky integraci Gallaheru se JTI stala ještě silnější a její portfolio nově zahrnovalo značky Camel, Winston, Ronson a LD, které představovaly 8% podíl na trhu.

Od té doby JTI postupně zvyšovala svůj podíl na trhu, až dosáhla současných 20,3 %.* A i nadále naplňuje svou misi být nejúspěšnější tabákovou společností na světě. 

*Nielsen data 6/2019

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..